Vandaag hebben we weer veel nieuwe features toegevoegd aan de communicatie module Dialog. Daarnaast hebben we ook wat algemene verbeteringen doorgevoerd.
What’s new
- [Communicatie module] Het is vanaf nu ook mogelijk om Updates uit de BouwApp te synchroniseren met de communicatiekalender in Dialog. Je kunt zelfs vanuit Dialog nieuwe Updates plannen/publiceren op de BouwApp. De instructie voor het instellen van de BouwApp integratie vind je hier.
- [Communicatie module] In het detail paneel van een middel vind je nu kanalen gegroepeerd. Wanneer een kanaal actief is, zie je in de communicatiekalender het icoon van dat kanaal. Voor nu zijn de opties: postadressen voor offline media, e-mail adressen voor digitale mailingen of Updates voor BouwApp.
- [Communicatie module] Het is nu mogelijk om een KPI in te stellen voor de adequate afhandeling van meldingen. Op basis van deze KPI wordt op het dasboard een gemiddeld aantal dagen dat meldingen openstaan weergegeven. Aanvullend wordt de kleurencodering van meldingen aangepast. De KPI stel je in Project Instellingen (via het icoon).
- [Communicatie module] Op het dashboard vind je nu een widget met een pie chart voor meldingen per type. De widget kan aangepast worden naar status van de melding en datum van binnenkomst.
- [Communicatie module] Op het dashboard vind je nu een widget met een lijst van meldingen die aan jou gekoppeld zijn.
- Voor klanteisen is het nu mogelijk om een verantwoordelijke gebruiker te koppelen.
- Het is mogelijk om tijdens het aanmaken van een nieuwe stakeholder, klanteis of issue direct de verantwoordelijke gebruiker te selecteren.
- Vanuit de kaart word je nu niet meer naar de pagina van het item omgeleid, maar schuift het detail paneel over de kaart heen zoals je dat bij andere overzichten ook gewend bent.
Wat werkte niet?
- Het selecteren van deelprojecten werkte niet. Dat hebben we in deze release opgelost.