De vakantie is weer voorbij en wij schieten met frisse blik uit de startblokken. In deze release komen we met een nieuwe integratie die het mogelijk maakt om samen met het klantcontactcentrum te werken aan binnenkomende vragen met behulp van Freshdesk. Zo hoef je niet meer te bellen, e-mailen of in te loggen bij een ander systeem om input te leveren. Jouw statistieken van meldingen blijven hiermee ook meteen compleet in Dialog.
What's new
- [Communicatie module] Integreer met Freshdesk en werk samen aan tickets. Tickets worden als meldingen in Dialog opgeslagen. Via de chat wissel je gemakkelijk privé chats uit met jouw collega('s) van het klantcontactcentrum. Zo kan jouw collega de input gebruiken om het ticket af te handelen. De afhandeling zie jij vervolgens in Dialog. Freshdesk integratie
- [Communicatie module] Heb je afspraken gemaakt over de oplossingstijd van meldingen? Stel een Service Niveau in voor de afhandeling van de meldingen. Zo kun je bijvoorbeeld instellen dat urgente meldingen binnen 8 uur afgehandeld moeten zijn. Bij het aanmaken van meldingen selecteer je simpelweg de prioriteit en Dialog stelt de deadline automatisch in op basis van de oplossingstijd. Service niveau instellen
- De user interface van de SharePoint integratie is in lijn gebracht met de andere integraties.
- [Programma module] De issue en stakeholder score wordt nu ook per deelproject berekend.
- [Programma module] Deelprojecten zijn nu gesorteerd op alfabetische volgorde in de selectie dropdown.
Dit is opgelost
- Het aanpassen van een telefoonnummer leidde tot problemen.
- Het slepen van de stakeholder ‘bubble’ naar de rand van de grafiek leidde er soms toe dat hij verdween.