De HTTP Archive-indeling, of HAR, is een type bestand dat alle interacties tussen een webbrowser en een website bijhoudt.
Ons support team kan een HAR-bestand opvragen om bepaalde problemen op te lossen. Dit bestand helpt hen bij het analyseren en repliceren van de fouten die u aan uw kant ervaart.
Opmerking: Het is belangrijk om het HAR-bestand te genereren terwijl het probleem zich voordoet. Op die manier worden eventuele gerelateerde fouten geregistreerd in de bestandslogs. Zorg ervoor dat uw browserversie up-to-date is voordat u doorgaat. |
Een HAR bestand genereren in Chrome
Volg deze stappen om een HAR bestand te gerereren in Chrome:
- Open de browser en navigeer naar de pagina waar het probleem zich voordoet
- Klik op het 'meer' "(⋮)" menu en dan 'Meer hulpprogramma's -> Hulpprogramma's voor ontwikkelaars
- Selecteer vervolgens het "Netwerk" tabblad. Next, select the "Network" tab.
- Vind de 'Opnemen' knop in de linkerboven hoek van het tabblad en zorg ervoor dat het rood is. Als het grijs is, klik erop om opnemen te starten.
- Klik op 'Logboek behouden'.
-
Klik op 'Netwerk logboek wissen' om bestaande logs eerst te verwijderen.
- Navigeer naar de Dialog pagina waar het probleem zich voordoet en reproduceer het probleem.
- Zodra het probleem opgetreden is, klik je op de download knop om het HAR bestand op te slaan.
- Stuur vervolgens het HAR bestand naar ons op via de support knop in de applicatie.
Een HAR bestand genereren in Edge
Volg deze stappen om een HAR bestand te gerereren in Edge:
- Open de browser en navigeer naar de pagina waar het probleem zich voordoet
- Klik op het 'meer' "(⋮)" menu en dan 'Meer hulpprogramma's -> Ontwikkelhulpprogramma's
- Selecteer vervolgens het "Netwerk" tabblad. Next, select the "Network" tab.
- Vind de 'Opnemen' knop in de linkerboven hoek van het tabblad en zorg ervoor dat het rood is. Als het grijs is, klik erop om opnemen te starten.
- Klik op 'Logboek behouden'.
-
Klik op 'Netwerk logboek wissen' om bestaande logs eerst te verwijderen.
- Navigeer naar de Dialog pagina waar het probleem zich voordoet en reproduceer het probleem.
- Zodra het probleem opgetreden is, klik je op de download knop om het HAR bestand op te slaan.
- Stuur vervolgens het HAR bestand naar ons op via de support knop in de applicatie.
Een HAR bestand genereren in Firefox
Volg deze stappen om een HAR bestand te gerereren in Firefox:
- Open de browser en navigeer naar de pagina waar het probleem zich voordoet
- Klik op het icon met drie streepjes en dan 'Meer hulpmiddelen -> Webontikkelaarshulpmiddelen.
- Selecteer vervolgens het "Netwerk" tabblad.
- Het opnemen start automatisch.
- Navigeer naar de Dialog pagina waar het probleem zich voordoet en reproduceer het probleem.
- Zodra het probleem opgetreden is, klik je op de download knop om het HAR bestand op te slaan.
- Stuur vervolgens het HAR bestand naar ons op via de support knop in de applicatie.