Om gemakkelijk informatie te kunnen delen met teamgenoten kun je rapportages uitdraaien. Dat doe je door op Rapportages te klikken.
Hiermee opent een scherm waar je de keuze hebt uit de volgende rapportages:
- Projectrapportage: een volledige uitdraai van de projectomgeving
- Managementrapportage: een management samenvatting voor een bepaalde periode
- Klanteisenspecificatie: een overzicht van alle klanteisen
- Klanteisenspecificatie (per stakeholder): een overzicht van alle klantwensen van een specifieke stakeholder
- Stakeholderoverzicht: een overzicht van alle stakeholders
- Stakeholder rapportage: een rapportage van een specifieke stakeholder
- Meldingenoverzicht: een overzicht van alle meldingen
- Issue overzicht: een overzicht van alle issues
- Contactmomenten: een uitdraai van alle contactmomenten
- Communicatiekalender: een overzicht van alle activiteiten en communicatiemiddelen
Afhankelijk van de gekozen rapportage wordt om aanvullende informatie gevraagd, bijvoorbeeld de stakeholder waar je het rapport voor wilt uitdraaien, of vanaf welk moment de management rapportage uitgedraaid moet worden.
Maak vervolgens de keuze voor het format van de uitdraai: Excel, Word of PDF. Let op: sommige rapportages zijn alleen in Excel beschikbaar.
Klik vervolgens op Genereer en de rapportage wordt gedownload.