Op de kaart vind je alle informatie die in Dialog staat en een locatie kent. Bijvoorbeeld issues, stakeholders en meldingen. Hieronder leggen we uit wat je allemaal met de kaart kunt.
Kaartlagen inzien
In de linker navigatiebalk kun je met de 'slider' verschillende lagen aanzetten. Vervolgens verschijnt rechts in beeld de rechter navigatiebalk met informatie over alle items die zichtbaar zijn op de kaart.
Nieuwe items aan kaartlagen toevoegen
Om nieuwe items aan de Dialog toe te voegen kun je ook op het icoon drukken. Klik vervolgens om het type item wat je aan wilt maken en selecteer de gewenste locatie op de kaart. Je krijgt vervolgens het invulscherm te zien voor het aanmaken van een item.
Kaartlagen filteren
Sommige kaartlagen, zoals meldingen, issues, activiteiten en klanteisen bevatten datums. Voor deze kaartlagen is de kaart te filteren is op datumbereik.
Kaart fullscreen
Wil je even geen afleidingen of wil je samen met jouw team focussen op de kaart? Dan kun je de kaart in fullscreen modus zetten.