Werk samen met het klantcontactcentrum aan binnenkomende vragen met behulp van de Freshdesk integratie. Zo hoef je niet meer te bellen, e-mailen of in te loggen bij een ander systeem om input te leveren. Jouw statistieken van meldingen blijven hiermee ook meteen compleet in Dialog.
Benodigdheden
Communicatie module
Dialog gebruiker account met 'beheerder' rechten
Freshdesk gebruiker account
Instellingen
Volg de volgende stappen om de integratie in te stellen vanuit de projectomgeving. Het is ook mogelijk om de integratie vanuit Projectbeheer (Bedijfslicentie) aan te maken.
- Klik rechtsboven in de pagina in Dialog op het icoon.
- Klik vervolgens op Instellingen, op het tabblad Integraties en dan op Verbind project.
- In het paneel dat opent vul je het Freshdesk-accountdomein en jouw persoonlijke API key* in.
- Klik vervolgens op Opslaan.
- Dialog synchroniseert nu bestaande tickets als meldingen. Dit gebeurt automatisch en elke keer dat een project gebruiker inlogt.
Jouw persoonlijke API key vind je op jouw Freskdesk profiel pagina:
Projectbeheer
Benodigdheden
Bedrijfslicentie
Volg de volgende stappen om de integratie in te stellen vanuit Projectbeheer.
- Selecteer 'Projectbeheer' na het inloggen in het project selectiescherm
- Klik op het potlood icoon van de desbetreffende project in het projectenoverzicht.
- Klik vervolgens op het tabblad Integraties en dan op Verbind project.
- Vervolg stap 3 van Instellingen