Werk samen met het klantcontactcentrum aan binnenkomende vragen met behulp van de Freshdesk integratie. Zo hoef je niet meer te bellen, e-mailen of in te loggen bij een ander systeem om input te leveren. Jouw statistieken van meldingen blijven hiermee ook meteen compleet in Dialog. |
Benodigdheden
Communicatie module | |
Dialog gebruiker account met 'beheerder' rechten | |
Freshdesk gebruiker account |
Instellingen
Volg de volgende stappen om de integratie in te stellen vanuit de projectomgeving. Het is ook mogelijk om de integratie vanuit Projectbeheer (Bedijfslicentie) aan te maken.
- Klik rechtsboven in de pagina in Dialog op het icoon.
- Klik vervolgens op Instellingen, op het tabblad Integraties en dan op Verbind project.
- In het paneel dat opent vul je het Freshdesk-accountdomein en jouw persoonlijke API key* in.
- Klik vervolgens op Opslaan.
- Dialog synchroniseert nu bestaande tickets als meldingen. Dit gebeurt automatisch en elke keer dat een project gebruiker inlogt.
Jouw persoonlijke API key vind je op jouw Freskdesk profiel pagina:
Projectbeheer
Benodigdheden
Bedrijfslicentie |
Volg de volgende stappen om de integratie in te stellen vanuit Projectbeheer.
- Selecteer 'Projectbeheer' na het inloggen in het project selectiescherm
- Klik op het potlood icoon van de desbetreffende project in het projectenoverzicht.
- Klik vervolgens op het tabblad Integraties en dan op Verbind project.
- Vervolg stap 3 van Instellingen